ورق های فایبرگلاس ذوزنقه ای (سری Z)

ترنسلوسنت

ورق فایبرگلاس ذوزنقه ای (سری Z)

ورق فایبرگلاس ذوزنقه ای سری Z شکل خاصی از ورق های فایبرگلاس است که روی آن موج‌ هایی مربعی شکل در عرض آن ها ایجاد شده است.این نوع ورق یکی از پرکاربردترین و زیبا ترین ورق های فایبرگلاس است که در بازار موجود است .

خرید ورق فایبرگلاس ذوزنقه ای

اگر برا سقف و یا پوشش دهی قصد خرید ورق فایبرگلاس ذونقه ای را دارید، باید بدانید درهر یک متر از این نوع ورق ، حدود ۶ موج وجود دارد و در طول آن بر اساس سفارش خریدار تعداد موج تنظیم می شود . به عنوان مثال در هر ۱.۲۵ متر، حدود ۸ موج روی سطح آن وجود دارد و هر کدام، دارای عرض ۱۰۰ تا ۱۲۵ سانتی‌متر هستند.

برای خرید ورق فایبرگلاس ذوزنقه ای در 25 مدل فرم ذوزنقه ای می توانید با شماره ی ۰۳۱۵۸۶۵۰۰۰۶ تماس بگیرید . نحوه ثبت سفارش مشخص نمودن نوع فرمینگ ورق فلزی و مطابقت آن با  ورق فلزی اجرا شده برای همپوشانی خوب گام بعدی محل نصب که در سقف سوله اجرا میشود یا در دیواره سوله که بسته به مکان نصب ضخامت متفاوت می باشد. ضخامت 1 و 5/1 میل برای دیواره  سوله و ضخامت 2 و 5/2 و 3 میل مناسب سقف سوله می باشد.

پیشنهاد : ورق فایبرگلاس شادولاین یکی از مقاوم ترین ورق های فایبرگلاس 

قیمت ورق فایبرگلاس ذوزنقه ای

قیمت ورق فایبرگلاس ذوزنقه ای، با توجه به موارد مختلفی تعیین و عرضه می شود . قیمت مواد اولیه، کیفیت آن‌ها، میزان تورم و ، ضخامت ورق ، عرضه و طول ورق و بسیاری عوامل دیگر مشخص می‌شود. در ادامه به بررسی تعدادی از مواردی که در تعیین قیمت ورق فایبرگلاس ذوزنقه ای لحاظ می باشد عبارتند از :

  • ضخامت ورق ها در تعیین قیمت بسیار مهم می باشد.
  • بسته به عرض ورق از 1 تا25/1 باانتخاب طول آزاد شیت ها از سمت مشتری به صورت متر مربع محاسبه  می گردد. 

نحوه نصب ورق فایبرگلاس ذوزنقه ای

برای نصب ورق فایبرگلاس ذوزنقه ای روی بدنه یا دیواره سوله باید از پیچ سرمته واشر دار سایز 5 و با طول حداقل 4 سانتیمتر و حداکثر 6 سانتیمتر استفاده شود. فاصله بین پیچ ها روی ورق حداکثر 20 سانتیمتر و تعداد پیچ بکار برده شده برای نصب یک متر مربع ورق فایبرگلاس باید حداقل 10 عدد باشد .

برای سفارش و نصب ورق ذوزنقه ای با کیفیت بالا با شماره ی ۰۳۱۵۸۶۵۰۰۰۶ تماس بگیرید. همچنین می توانید برای پوشش سقف سوله از محصول دیگر فایبرگلاس مبارکه با نام ورق فایبرگلاس سینوسی استفاده کنید . برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

سوالات متداول 

1.ورق فایبرگلاس ذوزنقه ای چه شکلی دارد؟

ورق فایبرگلاس ذوزنقه ای سری Z شکل خاصی از ورق های فایبرگلاس است که روی آن موج‌ هایی مربعی شکل در عرض آن ها ایجاد شده است.

2. قیمت ورزق فایبرگلاس ذوزنقه ای چقدر است ؟

قیمت ورق فایبرگلاس ذوزنقه ای، با توجه به موارد مختلفی تعیین و عرضه می شود . قیمت مواد اولیه، کیفیت آن‌ها، میزان تورم و ، ضخامت ورق ، عرضه و طول ورق و بسیاری عوامل دیگر مشخص می‌شود.

3. ورق ذوزنقه ای برای چه مواردی کاربرد دارد ؟

سقف و یا پوشش دهی