ورق فایبرگلاس سینوسی (سری S)

ترنسلوسنت

ورق فایبرگلاس سینوسی ( سری S )

انتخاب و خرید ورق فایبرگلاس سیینوسی باکیفیت که یکی از انواع پرکاربردترین و رایج ترین ورق های فایبر گلاس است ، یکی ازچالش های صاحبان کسب و کارهای ساختمانی است . چرا که انتخاب بهترین کرکره فایبرگلاس با توجه به تنوع شرکت های سازنده به کار سختی تبدیل شده است.

اگر شما قصد خرید ورق فایبرگلاس کرکره ای را دارید تا انتهای این محتوا همراه ما باشید تا علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از این نوع ورق موج دار ، با محصولات تولیدی مجموعه فایبرگلاس مبارکه آشنا شوید. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت مشاوره ی تخصصی با شماره ی ۰۳۱۵۸۶۵۰۰۰۶ تماس بگیرید تا کارشناسان فایبرگلاس مبارکه شما را در خرید ورق فایبرگلاس سینوسی راهنمایی کنند.

ورق فایبرگلاس سینوسی

ورق فایبرگلاس سینوسی یک نوع ورق فایبرگلاس موج دار است که با ساختار خاص موج دار خود ، از مقاومت بالایی در برابر فشار ، ضربه و شکستن برخوردار است. ساختار این ورق کرکره ای سبب شده است تا قابلیت تحمل فشارهای زیاد را داشته باشد تا برای استفاده در مکان هایی که نیاز به مقاومت بالا در برابر فشار دارند ، مناسب شود.

همچنین ورق کرکره شفاف موجدار از مقاومت بالایی در برابر شکستن و ضربه برخوردار است. این ویژگی باعث می شود که ورق فایبرگلاس سینوسی به عنوان یک گزینه مناسب برای استفاده در مکان هایی با شرایط آب و هوایی سخت تر و نیاز به مقاومت بالا در برابر ضربه و فشار ، توصیه شود.

استفاده از فایبرگلاس سینوس در پروژه های ساختمانی ، گلخانه ها ، پارکینگ ها و سایر سازه ها ، به عنوان یک جایگزینی مناسب برای ورق های ساده فایبرگلاس ، باعث افزایش کارآمدی ، مقاومت و پایداری سازه و کاهش هزینه ها می شود.به علاوه ، ورق فایبرگلاس سینوسی به دلیل وزن سبک خود ، نصب آسان ، قابلیت تولید در ابعاد مختلف و مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی مختلف ، گزینه ایده آلی برای پروژه های ساختمانی و فضای باز محسوب می شود.

بیشتر بخوانید : برای کسب اطلاعات از ورق فایبرگلاس ذوزنقه ای کلیک کنید.

قیمت ورق فایبرگلاس سینوسی موج دار

قیمت ورق فایبرگلاس سینوسی تحتا تاثیر عوامل مختلفی ممکن است در رنج های متفاوتی عرضه شود . این تفاوت قیمت در متراژ های بالا بسیار فاحش است . بنابراین اگر قصد خرید ورق کرکره ای موج دار را دارید ، توصیه می کنیم با عوامل تاثیر گذار بر قیمت ورق فایبرگلاس موج دار سینوسی حتما اشنا شوید تا بهترین انتخاب را برای پروژه ی خود داشته باشید.

  • مساحت محیط : ابتدا مساحت میحطی که میخواهید ورق فایبرگلاس را بر روی آن نصب کنید ، اندازه گیری کنید. این مساحت به عنوان متراژ محیط مورد نظر برای نصب ورق ، حائز اهمیت می باشد.
  • کیفیت : یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت ورق فایبرگلاس سینوسی ، کیفیت مواد می باشد. مواد سازنده فایبرگلاس کرکره ای با کیفیت بالا ، عملکرد و کارایی بهتری دارد و طول عمر مصرف بیشتری نیز خواهد داشت.
  • گارانتی و خدمات پس از فروش : بررسی گارانتی و خدمات پس از فروش نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.
  • شرکت سازنده
  • عرضه و تقاضا
  • دلار

خرید کرکره فایبرگلاس

شما می توانید انواع ورق های فایبرگلاس را با بهترین قیمت و اطمینان کامل از مجموعه فایبرگلاس مبارکه تولید کننده انواع ورق فایبرگلاس رنگی و ساده خریداری کنید . شما عزیزان می توانید جهت استعلام قیمت ورق فایبرگلاس سینوسی و یا دیگر ورق های فایبرگلاس با شماره ی ۰۳۱۵۸۶۵۰۰۰۶ تماس بگیرید. مشاوران ما برای بهبود به روند خرید شما ، شما را راهنمایی می کنند.

کاربرد ورق فایبرگلاس کرکره ای

ورق فایبرگلاس سینوسی به دلیل ویژگی ها منحصر به فرد خود ، در بسیاری از صنایع و کاربردها استفاده می شود. در زیر به برخی از کاربردهای ورق فایبرگلاس موجدار اشاره می کنیم :

  • سازه های گلخانه ای: ورق فایبرگلاس سینوسی به عنوان یک جایگزین مناسب برای ورق های ساده فایبرگلاس در ساختمان های گلخانه استفاده می شود. این ورق به دلیل مقاومت بالا در برابر شرایط آب و هوایی مختلف ، مانند باران ، برف و آفتاب ، برای حفظ دما و رطوبت داخل گلخانه بسیار مناسب هستند.
  • پروژه های ساختمانی : این فایبرگلاس در پروژه های ساختمانی مخصوصا در زمینه ی ویلاسازی به عنوان جایگزین مناسب برای ورق های فلزی و سقف های ساده استفاده می شود. این ورق ها به دلیل مقاومت بالا در برابر فشار ، ضربه و شکستن ، مناسب برای استفاده در سازه های با تحمل فشار زیاد هستند.
  • پارکینگ ها : ورق کرکره ای فایبرگلاس موج دار در پروژه های پارکینگ به عنوان یک جایگزین مناسب برای ورق های فلزی استفاده می شود. این ورق ها به دلیل مقاومت بالا در برابر شرایط آب و هوایی مختلف مانند : باران ، برف و آفتاب ، قابل استفاده در پوشش سقف پارکینگ هستند.

مزایا ورق فایبرگلاس موجدار

  1. مقاومت بالا در برابر ضربه و فشار
  2. مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی
  3. سبک وزن
  4. ظاهر جذاب
  5. عایق حرارتی
  6. انعطاف پذیری در طراحی
  7. مقاومت در برابر خوردگی
  8. قابلیت تولید به شکل های مختلف
  9. مقاومت در برابر تغییرات دما
  10. قیمت مناسب