نورگیر فایبرگلاس

نورگیر فایبرگلاس

نورگیر فایبرگلاس پوششی عالی ، قوی و بادوام برای سقف می باشد.ممکن است تصور کنید بهترین گزینه برای داشتن سقفی با بیشترین انعکاس نور، سقف شیشه ای باشد.اما شیشه، تمام اشعه خورشید که دارای اشعه فرابنفش نیز می باشد را وارد محیط میکند که برای سلامتی مضر است.

شاید برایتان جالب باشد که انواع ورق فایبرگلاس به دلیل ساختاری که دارد ، از ورود مستقیم نور خورشید جلوگیری می کند . در ادامه به بررسی کامل دلیل این اتفاق و مزایای دیگر استفاده از نورگیر فایبرگلاس می پردازیم . شما عزیزان می توانید بهترین ورق فایبرگلاس را با کیفیت بالا از تولید کننده فایبرگلاس مبارکه خریداری کنید . برای ثبت سفارش با شماره ی 03158650006 تماس بگیرید.

نورگیر فایبرگلاس

نورگیر فایبرگلاس یک سیستم نور پردازی است که از الیاف شیشه ای ساخته شده است و امروزه در ساخت و تولید سقف های شیب دار یا سقف های شیروانی به دلایل مختلف از جمله قیمت مناسب و وزن سبک ، بسیار رایج و پر استفاده می باشد.

نورگیر فایبرگلاس

نورگیر ها درون مکان های بزرگ، فضایی محدود هستند که به حالت شفاف با ورقه های فایبرگلاس وپلی کربنات یا شیشه پوشانده و کاور می شوند و سبب تابیده شدن نور طبیعی به داخل ساختمان می شوند.نورگیر ها از لحاظ رنگ و سایز و جنس انواع متنوعی دارند و در دو حالت ثابت و بازشو در بازار موجود هستند.

الیاف شیشه ای به کار رفته در نورگیر فایبرگلاس ، نور را از نقطه ی اولیه ی ورود به سیستم ، مثل یک سطح دیوار یا سقف به قسمت های دیگری از فضا انتقال می دهند.از این تکنولوژی جهت روشنایی طبیعی فضا های داخلی استفاده می کنند.مخصوصا در محیط هایی که دسترسی به نور طبیعی با محدودیت و مشکل مواجه است.

همچنین تابش نور خورشید به کف سقف سبب گرم شدن شدید آن می شود که برای حل این مشکل نیاز به خنک کننده و هزینه های اضافی خواهید داشت.به همین سبب استفاده از نورگیر فایبرگلاس تمام این مشکلات را حل می کند و سبب صرفه جویی در هزینه هایتان می شود.

خرید نور گیر فایبرگلاس

شما می توانید با خرید نورگیر فایبرگلاس از مزیت های فوق العاده این محصول برخوردار شوید و از نور خورشید مد نظر خود با حذف اشعه های مضر بهره ی کامل را ببرید. یکی از مواردی که قبل از خرید نورگیر فایبرگلاس باید به آن توجه کنید قیمت و ابعاد آن است که باید مناسب ترین نوع را برای خود انتخاب و در نهایت خریداری کنید.

خرید نور گیر فایبرگلاس

در صورت تمایل می توانید با دریافت مشاوره خرید از کارشناسان فایبرگلاس مبارکه، به راحتی خریدی بهینه و اقتصادی داشته باشید. از طریق شماره 03158650006 می توانید با همکاران ما ارتباط گرفته و خرید خود را همراه با مشاوره رایگان انجام دهید.

شرکت فایبرگلاس مبارکه به عنوان تولید کننده انواع ورق فایبرگلاس ، ورق فایبرگلاس رنگی ، ورق نورگیر فایبرگلاس و..را با بهترین قیمت و بدون واسطه به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد. با خرید ورق مورد نیاز خود از فایبر گلاس مبارکه، به دلیل حذف واسطه ها و همچنین ارائه گارانتی معتبر کارخانه می توانید خریدی مطمئن را تجربه کنید.

نورگیر فایبرگلاس صنعتی ( ترانسلوسنت )  مناسب برای سقف و دیواره سوله های صنعتی  

به طور کلی کاربرد ورق‌های فایبرگلاس شفاف ترانسلوسنت در مکان‌هایی است که پوشش همراه با نور مورد نیاز باشد.FRP مخفف صنعتی است که بیشتر در مورد پلیمر تقویت شده با فایبر گلاس استفاده می شود. این ماده از رزین پلی استر و فایبرگلاس ساخته شده است. هنگامی که یک سخت کننده به رزین اضافه می شود، این ماده در شرایط آب و هوای سرد و گرمای شدید بدون انقباض، پیچ خوردگی، ترک خوردن یا منبسط شدن عمل می کند.

خرید نورگیر فایبرگلاس

یکی از جذاب‌ترین جنبه‌های ورق های فایبرگلاس صنعتی ترانسلوسنت  این است که نور خورشید را فیلتر می‌کنند، تابش خیره‌کننده را پخش می‌کنند و عبور نور مستقیم ندارد. امروزه برای کاهش هزینه های برق مصرفی و بهبود سطح سلامت روانی کارگران در صنعت استفاده از نورگیرهای  صنعتی بسیار باب شده است

قیمت نورگیر فایبرگلاس

قیمت نورگیر فایبرگلاس می تواند متغیر باشد.زیرا به عوامل و موارد مختلفی مانند ابعاد، طراحی،کیفیت مواد استفاده شده ، تعداد و نوع منابع نور بستگی دارد.معمولا این سیستم ها به صورت سفارشی ساخته و تولید می شوند.به همین خاطر قیمت ها می توانند متفاوت باشند.

برای دستیابی دقیق تر به قیمت نورگیر فایبر گلاس ، می توانید با شماره ی 03158650006 تماس بگیرید و از مشاوره ی رایگان و استعلام قیمت ورق نورگیر فایبرگلاس بهره مند شوید.عوامل تاثیرگذار در قیمت نورگیر فایبرگلاس شامل موارد زیر می باشد:

  • ابعاد و اندازه:ابعاد نورگیر (طول و عرض و عمق) بر قیمت تاثیر گذار است.نورگیر های بزرگ اصولا قیمت بالاتری دارند.
  • طراحی و شکل:طراحی شکل، زاویه ها و جزئیات ظاهری نورگیر می تواند قیمت نهایی را تحت تاثیر قرار دهد.

قیمت نورگیر فایبرگلاس

  • کیفیت مواد استفاده شده:استفاده از مواد با کیفیت بالا و مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی مانند ورق نورگیر فایبرگلاس می تواند موجب افزایش قیمت شود.
  • نوع و تعداد منابع نور:استفاده از نور های LED با کیفیت بالا و تعداد مناسب می تواند به قیمت بیفزاید.
  • نوع اتصالات و متعلقات:اتصالات،سیستم های تهویه وسایر متعلقات ممکن است قیمت را تحت تاثیر خود قرار دهد.
  • سفارشی یا استاندارد بودن:نورگیرهای سفارشی ساخته شده برای نیاز های مشتریان معمولا قیمت بالاتری نسبت به نورگیر های استاندارد دارند.
  • محل نصب:هزینه حمل و نقل و نصب نیز به قیمت اضافه می شود.مخصوصا اگر نورگیر در مکان های دور دست نصب شود.
  • ضمانت نامه:ضمانت نامه های طولانی مدت و خدمات پس از فروش نیز سبب افزایش قیمت می شود.
  • قوانین محلی واستاندارد ها : رعایت استاندارد های محلی و ملی ممکن است به عنوان نشانه کیفیت و تاثیر گذار بر قیمت در نظر گرفته شود.
  • تامین کننده:قیمت ها می توانند بین تامین کنندگان مختلف متفاوت باشند.

ورق نورگیر فایبرگلاس

یکی از اجزای اصلی نورگیر فایبرگلاس ، ورق نوری فایبر گلاس می باشد.این ورق ها از الیاف شیشه ای تولید شده اند و جهت انتقال نور از نقطه ورودی مثل دیوار یا سقف به نقاط دیگر فضا استفاده می شوند.

این تکنولوژی به دلیل امکان منتقل کردن نور به مکان هایی که دسترسی به نور طبیعی محدود و دشوار است،مورد استفاده قرار می گیرند.

ورق نورگیر فایبرگلاس

ورق نورگیر فایبرگلاس نیز مانند دیگر اجزای نورگیر،قیمت ثابتی ندارد و به عواملی مانند طراحی ، کیفیت مواد ،ابعاد و اندازه ، نوع و تعداد منابع نور بستگی دارد.معمولا این ورق ها بر اساس سفارش تولید می شوند.به همین دلیل قیمت ها متنوع است.

8 سوال مهم کاربران در هنگام خرید نورگیر فایبرگلاس

1.نورگیرفایبرگلاس برای چه منطقه ای از خانه مناسب است؟

انتخاب مکان مناسبی که می توانید نورگیر فایبرگلاس سقفی خود را در آن نصب کنید ممکن است دشوار باشد.در حالت استاندارد ، فاصله ی بین نورگیر ها باید 1.5 برابر فاصله ی میان کف وسقف باشد.

2..چه نوع ورق نورگیر فایبرگلاس (شفاف یا مات) نیاز های من را رفع خواهد کرد؟

ورق نوری مات و شفاف تقریبا کاربرد های مشابه دارند.ولی ورق های مات در مواردی نظیر:مکان هایی که نیاز به حریم خصوصی دارند،نورگیر و سایه بان،پارتیشن بندی،دیوار و سقف گلخانه ها وسوله ها،سقف کاذب ،درب و پنجره ساختمانی و… بیشتر استفاده می شوند.

3.آیا نورگیر فایبرگلاس امکان حفاظت در مقابل UV را دارد؟

بله نورگیر فایبرگلاس در مقابل اشعه UV امکان حفاظت دارد.بنابراین می تواند از تابش مستقیم اشعه فرابنفش خورشید جلوگیری کند.

4.چگونه می توانم نورگیر را برای نصب بهینه کنم؟

جهت نصب نورگیر فایبرگلاس ،ابتدا پایه های فایبرگلاس روی کلاف آهنی پیچ شده و سپس نورگیر های حبابی روی آن ها نصب و سوار می شوند.در نهایت بعد از تست و اطمینان از استحکام کار،عملیات نصب نورگیر به پایان می رسد.

5.هزینه ی نورگیر همراه با نصب و سایر هزینه های مرتبط چقدر است؟

هزینه ی نورگیر فایبرگلاس با توجه به امکانات و ویژگی های نورگیر مانند:ابعاد،طرح و… متغیر است.

6.آیا نورگیر فایبرگلاس ضد آب است و مقاومت کافی در برابر رطوبت ، گرما و سرما را دارد؟

فایبرگلاس پس از سفت شدن و استفاده از رزین ،ضد آب می شود و مقاومت خوبی در شرایط آب و هوایی مختلف دارد.

7.نورگیر فایبرگلاس چقدر از نور ورودی بهره می برد و به نقاط مورد نظر منتقل می کند؟

نورگیر های فایبرگلاس عموما نسبت به ورودی نور،انتقال نور قوی و مناسبی دارند که همین امر سبب محبوبیت آن ها شده است.

8.چه ضخامتی از ورق نوری فایبرگلاس برای من مناسب است؟

بسته به میزان نوری که می خواهید در محیط بتابد می توانید از ضخامت های مختلف ورق های نوری فایبرگلاس استفاده کنید.هر چه ضخامت آن ها بیشتر باشد ،نور کمتری به داخل انتقال پیدا میکند.