ورق فایبرگلاس G208

محصولات

ورق های فایبرگلاس وینیل استر GRV

G 208

موارد مصرف : جهت پوشش سالنهای اسید شویی ، کولینگ تاورها و هرمکانی که دارای بخارات و یا سیالات اسیدی و خوردنده باشند مورد استفاده می گیرند.

ورقهای GRV در برابر انواع مواد شیمیایی و اسیدها و همچنین در برابر سایش و فرسایش مقاومت بسیار بالاتری نسبت به ورقهای FRP دارد.

ورق فایبر گلاس از مواد فایبرگلاس آغشته به رزین ساخته شده است. مواد فایبرگلاس تا 210 درجه سانتیگراد و ولتاژ 30 کیلو ولت بر میلی متر را تحمل می کنند.

از استحکام بسیار خوبی برخوردار است . این الیاف یک عایق الکتریکی و حرارتی است و برای پانچ و تراشکاری و هر ماشینکاری مناسب است .

پیشنهاد ویژه شما میتوانید برای خرید ورق فایبر گلاس G210 کلیک کنید.

ورق الیاف نسوز شامل ورق فیبر (الیاف) استخوانی، الیاف نخ دار، الیاف فایبر گلاس(شیشه)، الیاف اپوکسی، الیاف فنولیک و انواع لوله، بوشن فیبر نخدار و الیاف اپوکسی، میلگرد می باشد .

ورق های الیاف رشته ای نازک برای ساخت برد های الکترونیکی در صنایع الکترونیک استفاده می شود . بردهای با ضخامت بالاتر را میتوان در ساخت چرخ دنده ها، قرقره ها، بوشینگ ها و واشرها و غیره استفاده کرد .

 شرکت صنایع ورق فایبر گلاس مبارکه تولید کننده انواع ورق های فایبر گلاس ، ورق فایبر گلاس رنگی ، ورق فایبر گلاس سینوسی و… میباشد شما میتوایند برای خرید با مجموعه فایبر گلاس مبارکه در ارتباط باشید.