ورق فایبرگلاس G219

محصولات

ورق های فایبرگلاس وینیل استر GRV

G 219

موارد مصرف : جهت پوشش سالنهای اسید شویی ، کولینگ تاورها و هرمکانی که دارای بخارات و یا سیالات اسیدی و خوردنده باشند مورد استفاده می گیرند.

ورقهای GRV در برابر انواع مواد شیمیایی و اسیدها و همچنین در برابر سایش و فرسایش مقاومت بسیار بالاتری نسبت به ورقهای FRP دارد.

ورق فایبرگلاس G219

ورق فایبرگلاس تولید شده از پلی کربنات و پلاستیک تقویت شده است. ماموت طیف گسترده‌ای از محصولات را از ورق‌های فایبرگلاس موجدار ساده یا ورق‌های سقف پلی‌کربنات موجدار تا سیستم‌های پیچیده مانند پلی‌کربنات ارائه می‌دهد که تقریباً هر ساختار یا ساختمان معماری‌ای را پوشش می‌دهد. همچنین سیستم‌های سقف گنبدی از پلی‌کربنات جامد و ساختاری چند جداره یا پلاستیک تقویت شده با فایبرگلاس ساخته شده‌اند که انعطاف پذیری معماری، کاربردی، دوام، استحکام و ارزش را ارائه می‌دهند.

پیشنهاد ویژه شما میتوانید برای خرید ورق فایبر گلاس G220 کلیک کنید.

خرید ورق فایبرگلاس

استفاده از ورق فایبرگلاس در صنایع به‌خصوص صنایع ساختمانی این روزها به‌شدت فراگیر شده است. دوام، استحکام، سبکی، قیمت مناسب، تنوع در طرح ها و… همه و همه باعث شده اند که انواع فایبر گلاس موارد استفاده‌ی زیادی داشته باشند و جایگزین مواد اولیه‌ی بی‌دوام و بی‌کیفیت شوند.

شرکت صنایع فایبر گلاس مبارکه نیز به‌ عنوان بزرگترین تولیدکننده اصلی فایبر گلاس درحال فعالیت است و انواع فایبر گلاس را با بالاترین کیفیت تولید و عرضه می‌کند. برای خرید انواع ورق فایبرگلاس می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید و از مشاوره رایگان بهره ببرید.