ورق فایبرگلاس G220

محصولات

ورق های فایبرگلاس وینیل استر GRV

G 220

موارد مصرف : جهت پوشش سالنهای اسید شویی ، کولینگ تاورها و هرمکانی که دارای بخارات و یا سیالات اسیدی و خوردنده باشند مورد استفاده می گیرند.

ورقهای GRV در برابر انواع مواد شیمیایی و اسیدها و همچنین در برابر سایش و فرسایش مقاومت بسیار بالاتری نسبت به ورقهای FRP دارد.

ورق فایبرگلاس G220

ورق فایبر گلاس از مواد فایبرگلاس آغشته به رزین ساخته شده است. از استحکام بسیار خوبی برخوردار است . این الیاف یک عایق الکتریکی و حرارتی است و برای پانچ و تراشکاری و هر ماشین کاری مناسب است.

ورق های الیاف رشته ای نازک برای ساخت برد های الکترونیکی در صنایع الکترونیک استفاده می شود . بردهای با ضخامت بالاتر را میتوان در ساخت چرخ دنده ها، قرقره ها، بوشینگ ها و واشرها و غیره استفاده کرد.

شما میتوانید برای خرید ورق فایبر گلاس G221 کلیک کنید.

قیمت ورق فایبرگلاس

قیمت ورق فایبرگلاس رنگی به فاکتور های مهمی وابسته است. یکی از مهم ترین موارد ضخامت ورق فایبرگلاس است که نه تنها بر روی کاربرد ورق های فایبرگلاس اثر میگذارد بلکه فاکتور مهمی در تعیین قیمت این محصول نیز میباشد. با توجه به اینکه ورق فایبر گلاس در ابعاد مختلفی است قیمت متفاوتی دارد. کاربرد های فایبرگلاس شامل موارد بسیار زیادی میباشد و به همین دلیل انواع آن نیز بسیار متنوع است. بنابراین شما میتوانید در هنگام خرید با مشاوران مجموعه فایبر گلاس مبارکه مشورت کنیدو بهترین گزینه را برای مصرف مورد نیازتان انتخاب نمایید.