ورق فایبرگلاس S302

محصولات

ورق های فایبرگلاس وینیل استر GRV

S 302

ورق فایبرگلاس s302 با ویژگی‌های شیمیایی و مکانیکی برجسته‌ ای مانند مقاومت بالا در برابر خوردگی، مواد شیمیایی و اشعه فرابنفش، یکی از گزینه‌های پرکاربرد در صنایع مختلف است.

این ورق‌ها علاوه بر استحکام قابل توجه، وزن سبکی دارند و به عنوان یک عایق الکتریکی مؤثر عمل می‌کنند، که آن‌ها را به گزینه‌ای ایده‌آل برای پوشش‌ها و سازه‌های متفاوت تبدیل کرده است.

برای خرید ایرانیت فایبرگلاس و آشنایی با انواع آن میتوانید به مشاوران مجموعه فایبرگلاس مبارکه در ارتباط باشید و مشاوره تخصصی دریافت کنید.

 معرفی ورق فایبرگلاس s302

ورق فایبرگلاس S302 در مقایسه با ایرانیت گالوانیزه و فلز، گزینه‌ای بسیار سبک‌ تر و مقاوم‌ تر است. نصب و مونتاژ آسان آن، همراه با تنوع رنگ، جلوه ‌ای زیبا به محیط می ‌بخشد.
این ورق‌های فایبرگلاس سینوسی خاصیتی دارند که در برابر آتش مقاومت دارند و خود به خود خاموش میشوند. همچنین برای استفاده در هر شرایط آب ‌وهوایی مناسب ‌اند.

به دلیل مواد به‌کاررفته، این ورق‌ها امنیت بالایی در برابر سرقت دارند و به دلیل عدم رشد جلبک و باکتری، انتخابی بهداشتی محسوب می‌شوند. علاوه بر این، ضریب هدایت حرارتی پایین آن‌ها باعث می‌شود در تابش آفتاب گرم نشوند.

ابعاد ورق فایبرگلاس S302


ورق فایبرگلاس S302 در ابعاد به شرح زیر در مجموعه فایبرگلاس تولید می شوند.
این ورق در عرض 1030 سانتی متر و شیت های طولی سفارشی بسته به خواسته مشتریان ساخته می شود. فاصله قله ها در جهت افقی 1.75سانتی متر و در جهت عمودی 0.5 سانتی متر می باشد. برای درک بهتر از ابعاد این محصول تصویری که بالاتر قرار داده شده را مشاهده بفرمایید
این ورق ها در رنگ های شفاف تولید می شوند اگر به دنبال خرید فایبرگلاس های رنگی هستید با شماره تماس 03158650006 با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.