ورق فایبرگلاس G206

محصولات

ورق فایبرگلاس وینیل استر GRV

G 206

از ورق فایبرگلاس G206 در انواع نورگیرها و سقف ها استفاده می شود. این ورق های ایرانیت شفاف یکی از پرکاربرد ترین مصالح در صنعت ساختمان سازی هستند.

اگر کارگاه صنعتی یا قسمتی از ساختمانی شما نیاز به نصب فایبرگلاس دارد می توانید با مجموعه صنایع فایبرگلاس مبارکه با شماره 03158650006 در ارتباط باشید و انواع متفاوتی از ورق فایبرگلاس رنگی و شفاف را تهیه کنید.

معرفی ورق فایبرگلاس G206

یکی از دلایل مهم استفاده از ورق فایبرگلاس G206 ایجاد مقاومت بالا در بسیاری از سازه می باشد. درمیان ورق های ایرانیت ورق فایبرگلاس شادولاین و سینوسی محبوبیت بیشتری نسبت به سایر ورق ها با جنس های متفاوت دارند.
دلیل آن ویژگی های و متریالی است که در آن ها استفاده شده است. استفاده از متریال با کیفیت بالا باعث شده تا این محصول به عایق حرارتی و صوتی تبدیل شود. همچنین این ویژگی ها باعث شده بیشترین استفاده از فایبرگلاس ها در ایجاد نورگیرها و پوشش سقف ها باشد. لازم به ذکر است این ورق ها طیف وسیعی از کاربرد ها در صنایع مختلف را دارند.

زیرسازی ورق فایبرگلاس G206

ورق‌های فایبرگلاس G206 به خودی خود دارای مقاومت زیادی هستند، اما نباید اهمیت زیرسازی صحیح آن‌ها و کیفیت کلی سازه نادیده گرفته شود. به ‌ویژه در کاربردهایی مانند سایبان درب یا بخشی از حیاط، زیرسازی اصولی نقش مهمی در جلوگیری از آسیب‌های ناشی از شرایط آب و هوایی دارد. برای مثال، در صورتی که زیرسازی به درستی انجام نشود، سنگینی برف یا آب جمع شده می‌تواند باعث شکستن یا ایجاد درز در فایبرگلاس شود.

یکی از بهترین روش‌های زیرسازی برای فایبرگلاس، استفاده از سازه فلزی است. در این فرآیند باید توجه ویژه‌ای به فاصله آهن ‌کشی شود، چرا که فاصله زیاد بین تیرآهن ها منجر به کاهش مقاومت فایبرگلاس می ‌شود. به‌ طور معمول، فاصله آهن‌ کشی نباید بیشتر از 60 سانتی‌متر باشد تا استحکام سازه حفظ شود.

در نهایت، کیفیت ورق‌های فایبرگلاس تنها بخشی از دوام و ایمنی کل سازه را تضمین می ‌کند. بخش دیگر به نحوه نصب و مهارت نصاب بستگی دارد. اجرای اصولی و استفاده از نیروی کار مجرب می‌تواند تضمین‌کننده طول عمر و مقاومت فایبرگلاس در برابر شرایط محیطی باشد.
اگر قصد دارید کارگاه یا ساختمان صنعتی خود را دارید مجموعه ما به شما خرید فایبرگلاس موجدار پیشنهاد می کند.جهت کسب اطلاعات بیشتر واستعلام قیمت ورق های فایبرگلاس نورگیر با شماره تماس در03158650006 ارتباط باشید .