ورق فایبرگلاس S309

محصولات

ورق های فایبرگلاس وینیل استر GRV

S 309

ورق های فایبرگلاس s309 با مقاومت بالا در مقابل عوامل جوی و ضربه های شدید در انواع صنایع مختلف به کار گرفته شده است.

این محصول به دلیل شفافیت که دارد، اغلب در گلخانه ها مورد استفاده قرار گرفته. شما هم اگر بدنبال تجهیزات پوششی مطمئن برای گلخانه خود هستید، می توانید با کارشناسان فروش فایبرگلاس مبارکه در ارتباط باشید و از شرایط خرید ورق های ایرانیت شیشه ای مطلع شوید.

مزایای ورق فایبر گلاس s309

ورق فایبرگلاس s309، نوعی پلاستیک تقویت ‌شده با الیاف شیشه است که به دلیل ویژگی‌های منحصر‌به ‌فرد، در صنایع مختلف کاربرد های گسترده‌ ای دارد. این ورق‌های فایبر گلاس سینوسی به ‌دلیل وزن سبک، استحکام بالا و مقاومت در برابر شرایط محیطی سخت، گزینه‌ای ایده ‌آل برای استفاده در ساخت شیروانی ‌ها، قطعات هواپیما، قایق‌ها و حتی تجهیزات صنعتی هستند.
ورق‌های فایبرگلاس هرکدام بسته به نیازهای خاص صنایع، از جمله مقاومت در برابر سایش، حرارت، الکتریسیته، فشار، کشش و خمش انتخاب می ‌شوند.
از ویژگی‌های کلیدی ورق فایبرگلاس می ‌توان به مقاومت بالای آن‌ها در برابر شرایط سخت محیطی مانند گرما، رطوبت و فشار اشاره کرد. این ورق‌ها علاوه بر مقاوم بودن در برابر خوردگی و سایش، دارای خواص الکتریکی و حرارتی برجسته‌ای هستند که آن‌ها را به متریالی مناسب برای استفاده در محیط‌های حساس مانند تجهیزات الکتریکی و صنعتی تبدیل کرده است.

ویژگی ورق های فایبرگلاس موجدارمدل s309

ورق های فایبرگلس موجدار s309 با عرض 98 سانتی متر و طول های مختلف بنا بر سفارش مشتریان تولید می شود. همچنین بسته به سفارش و خواسته مشتریان در ضخامت های متفاوت تا 3 سانتی متر تولید و در بازار عرضه می شوند.
ورق‌های فایبرگلاس، به دلیل تنوع در انواع، مدل‌ها و وزن‌های مختلف، دارای قیمت‌های متنوعی هستند. این تنوع به مشتریان امکان می‌دهد تا بسته به نیاز خود، بهترین گزینه را انتخاب کنند.
برای کسب اطلاعات بیشتر یا استعلام قیمت انواع ورق فایبرگلاس سقف، می‌توانید با کارشناسان مجموعه‌های معتبر تماس بگیرید تا شما را در انتخاب مناسب ‌ترین محصول راهنمایی کنند.