ورق فایبرگلاس S312

محصولات

ورق های فایبرگلاس وینیل استر GRV

S 312

ورق فایبرگلاس s312 ماده ای سبک، مقاوم و منعطف است که به دلیل خواص ضد خوردگی، عایق بودن و مقاومت بالا در برابر شرایط محیطی، در صنایع مختلف مانند ساخت و ساز و خودروسازی استفاده می شود. 

مجموعه تولیدی فایبرگلاس مبارکه از تولید کنندگان پیشرو در انواع فایبرگلاس های موجدار می باشد.

 شما عزیزان میتوانید با تضمین این ورق ها را خریداری کنید و از خدمات پس فروش آن بهره مند شوید. برای داشتن ارتباط راحت تر  با شماره 03158650006 با بخش فروش در تماس باشید

مزایای ورق فایبرگلاس s312

ورق فایبرگلاس، تحویلی در دنیای مصالح ساختمانی است که با ویژگی های منحصر به فرد خود، چالش های محیطی را به راحتی پشت سر می گذارد.
این ماده مقاوم در برابر سرما تا منفی 80 درجه سانتی گراد و گرما تا مثبت 120 درجه سانتی گراد، می تواند در سخت ترین شرایط جوی دوام بیاورد.
خاصیت ضد خشک شدن و عدم ترک خوردن آن، نتیجه پخت کامل در فرآیند تولید و استفاده از رزین پلی استر است.
انتشار نور به همه جهات، آن را به گزینه ای ایده آل برای سوله ها و گلخانه ها تبدیل کرده و اجازه می دهد تا گیاهان به بهترین نحو رشد کنند.
وزن سبک و انعطاف پذیری این ورق ها، حمل و جابجایی آن ها را آسان کرده و به کاربران این امکان را می دهد که به سادگی از این ماده در پروژه های مختلف بهره ببرند.
انواع فایبرگلاس ها که شامل ورق فایبرگلاس رنگی ، شفاف و ایرانیت پلاستیکی می باشد که نه تنها یک ماده کارآمد است، بلکه این ماده راه حلی مطمئن برای مقابله با چالش های طبیعی و ایجاد شرایطی پایدار است.

ابعاد و ویژگی های ورق فایبرگلاس s312

این مدل ورق از دسته ورق های سینوسی می باشد که با عرض 1.14 متر با ضخامت های متفاوت از 1 تا 3 سانتی متر تولید میشود. اگر قصد خرید نورگیر فایبرگلاس دارید و گمراه هستید پیشنهاد میکنم با مشاوران مجموعه ما با شماره 03158650006 در ارتباط باشید، تا خریدی راحت و مطابق خواسته خود داشته باشید.