ورق فایبرگلاس Z104

محصولات

ورق های فایبرگلاس وینیل استر GRV

Z 104

موارد مصرف : جهت پوشش سالنهای اسید شویی ، کولینگ تاورها و هرمکانی که دارای بخارات و یا سیالات اسیدی و خوردنده باشند مورد استفاده می گیرند.

ورقهای GRV در برابر انواع مواد شیمیایی و اسیدها و همچنین در برابر سایش و فرسایش مقاومت بسیار بالاتری نسبت به ورقهای FRP دارد.

ورق فایبرگلاس Z104

ورق فایبرگلاس نوعی ماده کامپوزیت است که ترکیبی از خواص شیشه و پلاستیک دارد. قوی، سبک وزن و مقاوم در برابر خوردگی بوده که آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای بسیاری از کاربردها تبدیل می‌کند.

علاوه بر این، ورق‌های فایبرگلاس در ضخامت‌ها و طول‌های مختلف تولید می‌شوند که آن‌ها را برای بسیاری از انواع پروژه‌ها مناسب می‌کند. ورق‌های فایبرگلاس در صنعت به سبک بودن و استحکام بالا معروف هستند، به همین دلیل استفاده از فایبرگلاس در صنعت قطعات خودرو، هواپیما و انواع لوازم الکترونیکی رواج دارد.

شما میتوانید برای خرید ورق فایبرگلاس Z103 کلیک کنید.

روکش آلومینیوم مسلح به فایبر گلاس بافته شده از الیاف مرغوب فایبرگلاس می باشد که یک طرف آن توسط ورق نازک آلومینیوم پوشیده شده است. ضریب توان حرارتی عایق الاستومری به واسطه این روکش بسیار بالا رفته و از این رو عایق الاستومری با روکش آلومینیوم فایبرگلاس استفاده می‌شود.

جهت عایق کاری مصارف عمومی خصوصاً خطوط لوله و تاسیسات که در معرض حرارت بالا قرار دارند از روکش آلومینیوم  ورق فایبرگلاس استفاده می گردد. مقاومت مکانیکی بالا در مقابل کشش و انعطاف پذیری بالا از دیگر خصوصیات روکش آلومینیوم فایبر گلاس میباشد.