ورق فایبرگلاس Z114

محصولات

ورق های فایبرگلاس وینیل استر GRV

Z 114

موارد مصرف : جهت پوشش سالنهای اسید شویی ، کولینگ تاورها و هرمکانی که دارای بخارات و یا سیالات اسیدی و خوردنده باشند مورد استفاده می گیرند.

ورق فایبر گلاس یا همان ورقهای GRV در برابر انواع مواد شیمیایی و اسیدها و همچنین در برابر سایش و فرسایش مقاومت بسیار بالاتری نسبت به ورقهای FRP دارد.

ویژگی انواع فایبرگلاس Z114

ورق فایبرگلاس نوعی ماده کامپوزیت است که ترکیبی از خواص شیشه و پلاستیک دارد. قوی، سبک وزن و مقاوم در برابر خوردگی بوده که آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای بسیاری از کاربردها تبدیل می‌کند.

این ورق فایبر گلاس کاربرد های زیادی در اینجا برخی از کاربردها گفته شده:

1. استحکام و دوام:

فایبرگلاس به دلیل استحکام و دوام خود شناخته شده است. در برابر عوامل محیطی مختلف مانند رطوبت، اشعه ماوراء بنفش و مواد شیمیایی مقاوم است و برای کاربرد در صنایع مختلف مناسب است.

2. سبک وزن:

در مقایسه با موادی مانند فولاد، فایبرگلاس نسبتا سبک وزن است. این خاصیت حمل و نقل فایبرگلاس را آسان می کند و آن را به گزینه ای مطلوب برای کاربردهای مختلف تبدیل می کند.

3. استحکام کششی بالا:

فایبرگلاس دارای استحکام کششی بالایی است، به این معنی که می تواند نیروهای کششی را بدون شکستن یا تغییر شکل به راحتی تحمل کند. این ویژگی آن را برای کاربردهایی که به استحکام و انعطاف پذیری مورد نیاز است مناسب می کند.

4. مقاومت در برابر خوردگی:

یکی دیگر از ویژگی‌های انواع فایبر گلاس اینست که در برابر خوردگی بسیار مقاوم است و آن را به گزینه ای عالی برای کاربرد در محیط های مرطوب یا خورنده تبدیل می کند. به راحتی زنگ نمی زند و خراب نمی شود و منجر به کاهش هزینه‌های نگهداری و افزایش طول عمر محصولات می شود.

5. عایق حرارتی:

کاهش انتقال حرارت از ویژگی های بارز انواع فایبر گلاس است. که  آن را در کاربردهایی که کنترل دما ضروری است، مانند عایق کاری ساختمان ها و لوله ها متمایز می کند.

شرکت صنایع فایبر گلاس مبارکه با توجه به ویژگی های انواع فایبر گلاس ها ورق فایبر گلاس Z113 به شما پیشنهاد میکند.