ورق های سینوسی شفاف فایبرگلاس

ورق های سینوسی شفاف فایبرگلاس

ورق های صنعتی فایبرگلاس در فرم های سینوسی ،  ذوزنقه ای و شادولاین هم گام با فرم های فلزی تولید می شود. مورد استفاده نورگیرهای فایبرگلاس عمدتا برای تامین نور کافی روز به سالن  های تولید است.

بازتاب نور این ورقها به صورت مایل می باشد این امر به دلیل وجود الیاف پشم شیشه در ورقهای فایبرگلاس می باشد چون  عبور نور به صورت مستقیم در فصل تابستان  آزار دهنده است .

ورق فلزی مورد استفاده در سقف با ورق فایبرگلاس یکسان می باشد تا یک همپوشانی خوب  را برای شما تامین کند . طول این ورقها آزاد و به سفارش و نیاز مشتری می باشد

 از ورقهای فایبرگلاس  نیز در محیط های صنعتی خورنده نیز  می توان استفاده نمود. آنها شرایط سخت آب و هوایی، خوردگی و مقاومت در برابر آتش را برآورده می کنند. رزین های مهندسی شده مقاومت بالایی در برابر حمله اسیدها، قلیایی ها، حلال ها و رطوبت 100% دارند.

برنامه های کاربردی ورق های صنعتی فایبرگلاس

 از فایبرگلاس در بسیاری از صنایع استفاده می شود. به دلیل وجود مقاومت بسیار بالای آن در ساخت و ساز ساختمان های جدید.پانل های جایگزین برای پانل های فایبرگلاس خراب در ساختمان های فلزی.سایبان ها و پوشش های در مناطق استخر و گلخانه های تجاری، گلخانه های خانگی، سقف های صنعتی، محوطه استخر، تعویض پنجره، ساختمان های فلزی، نورگیر، گنبد، پناهگاه، سایبان، سوله، کانکس، اتاق های آفتابگیر، سایدلیت ها و غیره ….