ورق فایبرگلاس Z101

محصولات

ورق های فایبرگلاس وینیل استر GRV

Z 101

موارد مصرف : جهت پوشش سالنهای اسید شویی ، کولینگ تاورها و هرمکانی که دارای بخارات و یا سیالات اسیدی و خوردنده باشند مورد استفاده می گیرند.

ورقهای GRV در برابر انواع مواد شیمیایی و اسیدها و همچنین در برابر سایش و فرسایش مقاومت بسیار بالاتری نسبت به ورقهای FRP دارد.

ورق فایبرگلاس نوعی پلاستیک تقویت شده با فیبر است. این ماده سبک، قوی و شکننده است. بهترین ویژگی فایبرگلاس این است که خاصیت شکل پذیری دارد. به همین دلیل از آن در مصارف مختلفی مانند سقف شیروانی، ساخت قایق ها و هواپیماها و … استفاده می شود. فایبر گلاس را می توان در انواع مختلفی متناسب با مصارف خاص تولید کرد.

ترکیب اصلی انواع فایبرگلاس به استثنای چند ماده اولیه یکسان است. این ماده در بازار بر اساس وزن و یا مدل دسته بندی می شود. برخی از مدل های فایبرگلاس عبارتند از:

ورق فایبر گلاس سینوسی ، گلدار، موج ایرانیت و موج ذوزنقه. عوامل مختلفی می توانند در قیمت ورق فایبرگلاس موثر باشند.

از طرف دیگر در سال های اخیر با توجه به نوسانات بازار، قیمت انواع فایبرگلاس به ویژه سقفهای شیروانی و … نوسانات مختلفی را تجربه کرده است. اما مهم ترین عوامل تاثیر گذار در قیمت فایبرگلاس، نوع مواد تشکیل دهنده، روش شکل دهی و ساخت و خواص فیزیکی،‌ شیمیایی و مکانیکی آن است شما میتوانید با خیال راحت در شرکت صنایع فایبر گلاس مبارکه خرید خود را ثبت کنید.

محصول پیشنهادی برای خرید ورق فایبر گلاس S309 کلیک کنید.